Συχνές ερωτήσεις

 

 

 

Πως μπορώ να βρω ένα προϊόν στο site σας;

Μπορείτε να βρείτε οποιοδήποτε προϊόν θέλετε με τους εξής τρόπους:

  • Από την αρχική σελίδα του καταστήματός μας όπου προβάλλονται όλες οι κατηγορίες των προϊόντων μας.
  • Από το μενού, πηγαίνοντας το ποντίκι πάνω από το «Προϊόντα» ανοίγοντας έτσι αυτόματα μια καρτέλα με τις διαθέσιμες κατηγορίες του καταστήματος μας και στην συνέχεια να αναζητήσετε προϊόντα μέσα από τις κατηγορίες.
  • Από την αναζήτηση πάνω δεξιά της σελίδας μας. Πληκτρολογήστε τις λέξεις-κλειδιά ώστε να πάρετε τα επιθυμητά αποτελέσματα.

Τι μπορώ να κάνω αν δεν βρίσκω το προϊόν που ψάχνω;

  • Αν παρά την αναζήτηση στο site μας δεν μπορέσατε να βρείτε το προϊόν που ψάχνετε επικοινωνήστε μαζί μας στο email admin@herbally.gr ή από την φόρμα επικοινωνίας γράφοντας τις απαραίτητες πληροφορίες για να σας βοηθήσουμε.

Πως μπορώ να παραγγείλω;

  • Εφόσον έχετε βρει τα προϊόντα που σας ενδιαφέρουν πατήστε Προσθήκη στο καλάθι και το προϊόν θα προστεθεί στο καλάθι αγορών σας. Όταν τελειώσετε τις επιλογές σας επισκεφτείτε το καλάθι αγορών σας είτε από το εικονίδιο δεξιά από το μενού ( για desktop ) είτε από την μπάρα κάτω τις σελίδας ( για mobile ). Εκεί μπορείτε να δείτε όλες τις επιλογές που έχετε κάνει και να τις επεξεργαστείτε. Στην συνέχεια πατήστε Προχωρήστε στην πληρωμή για να πάτε στην σελίδα του ταμείου όπου θα συμπληρώσετε τα στοιχεία χρέωσης και θα επιλέξετε τρόπο πληρωμής. Τέλος πατήστε Κάντε παραγγελία και η παραγγελία σας θα ολοκληρωθεί!
  • Οι παραγγελία αποστέλλονται μέσα σε 3 εργάσιμες ημέρες.

Μπορώ να γνωρίζω την κατάσταση της παραγγελίας μου;

  • Αφού έχετε τελειώσει με την παραγγελία σας και έχετε καταχωρήσει τα στοιχεία χρέωσης και τον τρόπο πληρωμής τότε η κατάσταση της παραγγελία σας βρίσκεται αυτόματα «υπό επεξεργασία» και σας ενημερώνουμε με ένα email στο email που κατοχυρώσατε. Μόλις παραλάβουμε την παραγγελία σας, ελέγχουμε τα στοιχεία χρέωσης και τον τρόπο πληρωμής.  Εφόσον δεν υπάρξει κανένα πρόβλημα ετοιμάζουμε αμέσως την παραγγελία σας. Μόλις η παραγγελία αποσταλεί σας ενημερώνουμε με ένα email ότι η παραγγελία ολοκληρώθηκε.
  • Μπορείτε να επικοινωνήσετε ανά πάσα στιγμή μαζί μέσω email στο admin@herbally.gr είτε μέση τηλεφώνου στο 6972574387.

Λείπει ένα προϊόν από την παραγγελία μου/Το προϊόν που μου στείλατε είναι ελαττωματικό/Θέλω να ακυρώσω την παραγγελία μου. Τι μπορώ να κάνω;

  • Για οποιονδήποτε λόγο μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας με email στο admin@herbally.gr ή με τηλέφωνο στο 6972574387 και εμείς θα σας εξυπηρετήσουμε.

Ποιοι είναι οι τρόποι πληρωμής;

  • Αντικαταβολή: Με την παραλαβή των προϊόντων που έχετε παραγγείλει εξοφλείτε το ποσό στον συνεργάτης μας που σας έφερε την παραγγελία.
  • Κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό: Εφόσον ολοκληρώσετε την παραγγελία σας θα πρέπει να καταβάλλετε το απαραίτητο ποσό στον τραπεζικό λογαριασμό μας. Τα στοιχεία του τραπεζικού λογαριασμού (Ονοματεπώνυμο, IBAN κ.α) τα βλέπετε μετά την ολοκλήρωση της παραγγελίας σας. Χρησιμοποιείστε τον αριθμό παραγγελίας σαν αναφορά πληρωμής ( Αιτιολογία κατάθεσης ) ως ένα παραπάνω μέτρο επιβεβαίωσης. Μόλις παραλάβουμε τα χρήματα μέσω τραπέζης τότε ξεκινάμε την διαδικασία αποστολής της παραγγελίας.